belakangan ini

belakangan suka lemes gitu deh.
kenapa ya.

belakangan juga suka liat orang-orang bikin status “*nji*g* di twitter kayak itu bahasa biasa aja
hm

belakangan aku suka bangun siang.
kenapa ini

belakangan marak prostitusi lewat twitter
why

belakangan suka kerja ga kenal waktu.
kenapa ini

belakangan pengen banget ngepost foto di fb tapi banyak banget yang dipikirin.
hm

belakangan suka sedih sendiri sampe nangis
kenapa ya

dan belakangan aku suka memperhatikan diriku sendiri.
aku sudah sering mengevaluasi diri sendiri dan menyatakan pada diri sendiri tentang baik tidaknya tindakanku.

well. aku harus semakin memperbaiki diri!

terkadang aku sadar begitu saja dan merubah sikapku
terkadang aku sudah menyakiti sebelum ingat. maafkan wee

sedikit cerita di Selasa malam

hari ini saya tidak masuk kantor dan memutuskan untuk istirahat di rumah.
beberapa hari ini, bukan, beberapa minggu ini saya sudah tidak dapat mengendalikan gaya hidup saya.
ga gereja karena alasan kuliah,
kurang berkomunikasi dengan Tuhan Yesus,
dan yang pasti… tidak bisa bangun pagi.

dalam hidup saya yang 27 jalan ini.. saya berprinsip bangun pagi adalah sesuatu yang megah. namun belakangan hal tersebut seperti jauh dari saya. stay on bed is always my first priority. I NEED TO CHANGE.

saya bener-bener harus berubah.

oh well. hari ini saya merasa bersyukur sekali bisa istirahat penuh.

besok saya harus lebih sehat dan lebih optimis.

BISA!

Apparently

Stress could kill and i almost got killed because of this sleepiness. I feel so sleepy then i decided to come home and sleep because i dont think this brain can function correctly.
Maybe i need a  good sex?
But no. I think i just need a nap. A short nap because this sleepiness will kill me if i dont come home now.
Im not making mistake arent i?

what have i done these past days

me and shoes and crumpled papers

me and shoes and crumpled papers

  1. Work, work, and more works. basically i’m still working on the same fields but you know… job is getting wild sometimes. lol this time it’s times 4.
  2. College life. Whoho! I’m getting my weekend college! well.. hmm im struggling.
  3. Deactivating facebook. Well.. it’s been days. I feel a bit relaxed. At first i’m so anxious. Will it be okay… etc. but i guess this far, nothing’s matter. no one really looking for me anyway.
  4. More into Bigbang. Just like this morning. when i woke up there’s already link to Bigbang Japan Dome Tour X 2014 -2015. I cant be anymore thankful. Yes. I’m getting addicted to BIGBANG for some reasons. I even told myself, it’s that one thing that keep me human so far. Lol. yes. i feel like i’m more to become like a machine each day…
  5. More into fanfiction. Lol. yeah. It didnt change. Since 2010. Hmm…. and im still into that GDxanyone as long as it’s nicely written, im gonna read all.
  6. really wants a Blackberry but im still thinking because i still have to save for this master degree huhu.
  7. Pekalongan – Semarang world. Yep. That’s life.
  8. hmm more tasks from college and ugh. i have to manage time really well because of this because i cant help it. hiks.
  9. so yeah… keep missing home…
  10. been trying to have a real good time with God. but i failed each day. God. dont leave me.

so yeah. writing this in the middle of timeout. gotta go now to have a good lunch.

 

Bye.

xo